شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۴:۳۲:۲۲

سال 2016 سال ادغام کشتیرانی‌ها

باشگاه خبری فراساحل: سال آینده شاهد ادغام کشتیرانی‌ها و الحاق توافقنامه‌های حمل و نقل دریایی خواهیم بود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از خبرگزاری مانا، در صدر لیست شرکت‌های ادغامی می‌توان به ادغام دو شرکت کاسکو و کشتیرانی چین اشاره کرد که از ابتدای سال آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد.


براساس این گزارش، در گذشته شاهد مقاومت کشتیرانی‌ها در خصوص ادغام بودیم که دلیل اصلی آن به منافع ملی کشور مربوطه برمی‌گشت که منجر به بازار پراکنده شده بود. به هر حال ادغام دو شرکت بزرگ کشتیرانی دولتی کاسکو و کشتیرانی چین، دیگر کشتیرانی‌ها را تشویق به ادغام خواهد کرد. مشکلات بر سر راه این موضوع قوانین، فرهنگ‌های متفاوت و کاهش توان مالی شرکت‌ها در نتیجه رکود صنعت حمل و نقل دریایی است.


لوماکس سودربرگ به عنوان مدیرعامل شرکت Tribini، شرکت APL را یکی از شرکت‌های مورد علاقه کشتیرانی‌های دنیا دانست و دلیل اصلی آن را نه حوزه کشتیرانی آن بلکه وجود شبکه گسترده این شرکت در بنادر مختلف دنیا عنوان کرد. وی در ادامه افزود: «در شرایط کنونی که کشتیرانی‌ها با ضرر روبه‌رو هستند، خرید یک شرکت کشتیرانی تصمیم درستی نیست. در عوض ایجاد ارتباط و همکاری در خطوط دریایی به خصوص خط حمل و نقل ترکیبی در سواحل غرب آمریکا راه حل خوبی در معادلات امروز حمل و نقل دریایی محسوب می‌شود».



  کد خبر : 806
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :